- Деталі
-
Категорія: Виховний простір
-
Опубліковано: Четвер, 26 вересня 2019, 17:02
УКРАЇНСЬКИЙ КОЛЕЖ ІМ. В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО М. КИЄВА
(спеціалізована школа № 272)
Н А К А З
30 серпня 2019 р. № 160
Про організацію методичної роботи
в 2019/2020 навчальному році
З метою виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської ради, Управління освіти Дніпровського району м. Києва, підвищення ефективності організації освітнього процесу, вдосконалення педагогічної майстерності вчителя, популяризації серед педагогічних працівників колежу передового освітянського досвіду України і світу, подальшого використання духовної спадщини В.О.Сухомлинського
Н А К А З У Ю:
- У 2019-2020 навчальному році роботу над реалізацією методичної проблеми «Розвиток ключових компетентностей учня для успішної самореалізації в житті».
- З метою зростання фахової майстерності вчителів, підвищення професійного рівня молодих спеціалістів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем колежу, скоординованості дій учителів-предметників створити методичну раду закладу, організувати роботу шкільних методичних комісій і затвердити науково-методичні теми, над якими працюватимуть методичні комісії, затвердити Координаційно-модульний план роботи Українського колежу ім. В.О.Сухомлинського, що включає структуру методичної роботи.
- 1.Методична рада школи:
Є.С. Кушнір – голова ради, директор;
Н.М. Некрасова – секретар методичної ради, учитель української мови та літератури;
А.В. Приймаченко - заступник директора з НВР;
Т.Г.Хайруліна – заступник директора з НВР;
Л.С. Мартинюк - заступник директора з НВР;
Л.В.Дорофій – заступник директора з ВР;
Г.В. Пасещенко – голова методичної комісії вчителів історії та правознавства;
О.М. Лобановська – голова методичної комісії вчителів початкових класів.
- 1.Методичні комісії:
№ з/п
|
Назва методичної комісії
|
Тема, над якою працює методична комісія
|
Голова методичної комісії
|
|
Української мови та літератури, зарубіжної літератури
|
Задатки і здібності дитини як основа мовного та мовленнєвого розвитку
|
Маковецька О.Б.
|
|
Математики,
інформатики,
фізики, астрономії
|
Формування творчої особистості, що прагне саморозвитку, засобами розвивального навчання
|
Пишінська С.А.
|
|
Початкової школи
|
НУШ – навчання через дію
|
Лобановська О.М.
|
|
Іноземних мов
|
Формування компетентнісного підходу у вивченні іноземних мов
|
Поленок З.В.
|
|
Природничого циклу (природознавство, географія, біологія, хімія)
|
Творчо-розвивальні технології та їх реалізація в середній школі
|
Крумкач А.А.
|
|
Предметів художньо-естетичного циклу (трудове навчання, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура, технології)
|
Плекання творчої особистості
в умовах сучасної школи
|
Еманова З.Г.
|
|
Фізичної культури, предмета «Захист Вітчизни» та основ здоров’я
|
Від пасивності – до творчого та активного творення життя
|
Кащей В.Б.
|
|
Предметів суспільного напряму (історія, правознавство, громадянська освіта)
|
Створення умов для розвитку і самореалізації дитини в освітньому процесі
|
Пасещенко Г.В.
|
|
Класних керівників
5-11 класів
|
Партнерство як традиційна та новаційна педагогічна технологія
|
Синицька Т.О.
|
Спрямувати методичну роботу у 2019/2020 навчальному році на вирішення таких завдань:
- 1.Поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів навчального плану шляхом організації профільної підготовки учнів, організації навчання за системою розвивального навчання.
- 2.Забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу функціонування навчання.
- 3.Підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану.
- 4.Удосконалення роботи з обдарованими дітьми, організація науково-дослідницької роботи учнів.
- 5.Підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого вчителя, шкільних методичних комісій учителів-предметників, проведення методичних тижнів, декад тощо.
- 6.Підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів.
- 7.Залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів.
- 8.Стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями.
- 9.Удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів.
- 10.Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу.
- 11.Забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання колежан.
- 12.Поширення педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах.
- 13.Забезпечення змістовного наповнення веб-сайту школи.
- Реалізувати комплекс загальношкільних методичних заходів, спрямованих на удосконалення освітнього процесу школи, ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами.
- Заступнику директора Хайруліній Т.Г.:
- 1.Організувати проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації, забезпечити методичну допомогу через індивідуальні консультації.
- 2.Забезпечити активну участь педагогів у загальношкільних та загальноміських методичних заходах.
- 3.Удосконалити систему методичного супроводу міжатестаційного періоду педагогів, які атестуються на вищу кваліфікаційну категорію та встановлення педагогічних звань.
- Сприяти участі вчителів колежу у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року – 2020».
- Використовувати атестацію, конкурси педагогічної майстерності та інші форми методичної роботи для заохочення діяльності вчителів, розвитку творчої активності, підвищення професійного рівня і зростання результативності праці вчителів.
- Спланувати роботу з молодими вчителями з метою надання їм допомоги у професійному становленні, розв’язанні конкретних проблем методики викладання предмета, сприяння виробленню власного педагогічного стилю роботи:
- 1. Організувати роботу школи молодого вчителя відповідно до плану.
- 2.Організувати в школі наставницьку роботу.
- Протягом 2019/2020 н.р. провести методичні декади, місячники з метою презентації педагогічного досвіду вчителів школи, сприяння співпраці між різними категоріями педагогічних працівників.
- Узяти участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін навчального плану, творчих конкурсах.
- Спланувати роботу з обдарованими дітьми шляхом залучення їх до науково-дослідницької роботи, гурткових занять з метою поглибленого вивчення предметів навчального плану, позаурочної діяльності, учнівського самоуправління.
- Організувати роботу методичної комісії класних керівників з метою удосконалення єдиної виховної системи освітнього закладу.
- Забезпечувати поширення досвіду педагогів закладу освіти через друковані фахові видання, освітні інтернет-портали, збірники та буклети.
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.