Режим роботи Українського колежу ім. В. О. Сухомлинського
Освітні пріоритети колежу
Духовність, компетентність, творчість
Символіка закладу
ГербНа тлі листка каштана відображає розгорнену книгу як джерело знань, освітлену вогнем свічі, що символізує духовне зростання кожної особистості, яка прагне до культу знань, не зраджуючи культу совісті. Девіз колежу:"Ми за культ Знання, але він не замінює культу Совісті" ЗначокВідображає герб колежу ГімнСлова О.Вратарьова Край Дніпрової протоки, Не погаснуть, наче іскри, Край Дніпрової протоки Школа радості![]() Слова і музика А.Золотарьової І пройдуть роки, промайнуть, як мить, і настане день, Школа Радості, школа Радості – наше життя. Історія колежу
Колеж відкрито 31 серпня 1988 року як експериментальну школу-лабораторію НПУ ім.М.П.Драгоманова. З 1989 року навчання здійснюється за експериментальною програмою "Створення умов для самореалізації особистості учня, та вчителя", а з 1994 року за експериментом "Особистісно орієнтоване навчання та виховання". З травня 1991 року школа офіційно має назву "Український колеж" У 1993 році зареєстровано Статут Українського колежу та впроваджено систему державно-громадського управління. У 1993 році видано спецвипуск журналу "Рідна школа" - "Український колеж" за науковою редакцією В.М.Хайруліної та Єрмакова І.Г. У 1996 році постановю Кабінету Міністрів України №1151 від 23 вересня 1996 року колежу присвоєно ім'я В.О.Сухомлинського. 28 вересня відкрито Музей славетного педагога. У 1997 році - закладено сад Василя Сухомлинського. У 1998 році було створено Міжнародний Клуб Дитячої Дипломатії (МКДД). Зареєстровано, створений у 1993 році, Освітній благодійний Фонд колежу. У 1998 році започатковано видавничу діяльність колежу. Видано перші збірки поезій колежан "Пречистої молитви щире слово" та "Логос". У 1999 році закуплено сучасне проекційне обладнання для мультимедійного центру колежу, який дає можливість реалізувати втілення нових інформаційних технологій у навчально-виховному процесі. У 2000 році відкрито світлицю поета-пісняра Дмитра Омельяновича Луценка. У 2000 році розроблено та розміщено на порталі Головного управління освіти і науки міської державної адміністрації міста Києва сайт "Український колеж ім.В.О.Сухомлинського (сш №272)" У 2001 році видавництвом "Плеяда" видано науково-методичний журнал "Відкритий урок Українського колежу ім.В.О.Сухомлинського" У 2001 році розпачала роботу театр-студія старшокласників. Головний режисер Валерій Миколайович Дудник, заслужений артист України , актор Національного драматичного театру ім.і.Франка. У 2002 році тиражовано випуск учнівської газети "Колежанський вісник". Головний редактор учениця 10а класу Марія Шовкопляс. У 2002 році видано науково-методичний збірник "Рідномовний простір" за редакцією Хайруліної В.М. У 2003 році з нагоди 15-річчя Українського колежу ім.В.О.Сухомлинського відкрито Музей колежу. У 2003 році видавництво "Шкільний світ" в газеті "Українська мова та література" видало посібник для вчителя "Ігровий університет" та "Лінгвістична ігротека", антологію "Рідна мово, ти ніжний цвіт" та "Українська мова: ігри та позакласні заходи" методиста Українського колежу Валерія Федоренка. У 2004 році наказом Міністерства освіти і науки України №104 від 12.02.2004 р. Українському колежу ім.В.О.Сухомлинського надано статус експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня та ухвалено програми науково-дослідницької та експериментальної роботи за темою "Формування духовності особистості на засадах традиційних національних цінностей українського народу в умовах навчального закладу нового типу" на 2003-2009 роки. Науковий керівник Хайруліна В.М., директор колежу, кандидат педагогічних наук, член-кор. АПН України. У 2009 році продовжено наукову дослідно-експериментальну діяльність за темою «Науково-методичний супровід особистісного розвитку в контексті тисячолітньої духовної культури українського народу»; У 2011 році відкрито класи, які працють за експериментальною програмою «Інтелект України». У 2012 році розпочав працювати Духовно-естетичний центр «Суцвіття». Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
У колежі створюються сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами. У закладі відкрито 3 класи з інклюзивною формою навчання; працює 3 асистенти вчителя; є можливість отримати додаткові освітні послуги - індивідуальні корекційно-розвиткові заняття практичного психолога, логопеда; для дитини з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено позитивний клімат шкільного середовища; виконано поточний ремонт туалету; Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до санітарних вимог. У закладі дотримується тепловий режим. Працює харчоблок.Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів провітрювання. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані. |