Понеділок
11 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання
|
1.
|
Я досліджую світ
|
Як називається наша Батьківщина?
|
|
2.
|
Математика
|
Десяток.
|
|
3.
|
Англійська мова/читання
|
Назвати 5 диких тварин CBp.42/WBp.42/
Робота з дитячою книжкою «Загадки на згадку» Повторення вивченого за I семестр
|
|
4.
|
Читання/англійська мова
|
Робота з дитячою книжкою «Загадки на згадку» Повторення вивченого за I семестр/Назвати 5 диких тварин CBp.42/WBp.42
Робота з дитячою книжкою «Загадки на згадку».
|
|
5.
|
Фізкультура
|
БЖ. Правила поведінки під час ігр. Рухливі ігри.
|
|
Вівторок 12 січня
|
1.
|
Англійська мова/читання
|
Запитувати: What are they? The’re… CB p.42/WBp.43/
Славніґазди. Звуки [ґ], буква Ґ,ґ
|
|
2.
|
Читання/англійська мова
|
Славніґазди. Звуки [ґ], буква Ґ,ґ/Запитувати: Whatarethey? The’re… CB p.42/WBp.43.
|
|
3.
|
Математика
|
Числа 11–15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка.
|
|
4.
|
Письмо
|
Повторення написання літер. Закріплення умінь поєднувати букви, писати з ними слова і речення. Списування з друкованого шрифту.
|
|
5.
|
Дизайн і технології
|
Робота з пластиліном «Розумна сова»
|
|
Середа 13 січня
|
1.
|
Я досліджую світ
|
Які державні символи України?
|
|
2.
|
Математика
|
Числа 16–20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту.
|
|
3.
|
Фізкультура
|
БЖ. Тримання м'яча, рухливіігри.
|
|
4.
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
5.
|
Письмо
|
Письмо малої букви ґ, відпрацювання різних видів поєднань даної літери з іншими. Тлумачення і записслів. Інтонування і списування речення.
|
|
Четвер 14 січня
|
1.
|
Англійська мова/читання
|
Розпвзнавати та писати літеру PpCBp.44/WBp.44/
Дбайливаґава. Закріплення звукового значеннябуквиҐ,ґ, читання з нею
|
|
2.
|
Читання/англійська мова
|
Дбайливаґава. Закріплення звукового значеннябуквиҐ,ґ, читання з нею/ Розпвзнавати та писати літеру PpCBp.44/WBp.44
|
|
3.
|
Письмо
|
Письмо великоїбуквиҐ, складівіз нею. Записречень. Уточненнязначенняфразеологізмівпроґавити,ґавловити.
|
|
4.
|
Фізкультура
|
БЖ. Передаванням'яча один одному.
|
|
П’ятниця 15 січня
|
1.
|
Я досліджую світ
|
Чим славиться столиця України?
|
|
2.
|
Математика
|
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка.
|
|
3.
|
Письмо
|
РЗМВчимосяскладатиребуси. Письмо малоїбуквик, складів і слівіз нею. Опрацюваннясловникового слова лелека. Записречення, поясненнявикористання тире в ньому.
|
|
4.
|
Музичне мистецтво
|
|
|
Понеділок 18 січня
|
1.
|
Я досліджую світ
|
Коли виникла наша держава?
|
|
2.
|
Математика
|
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур.
|
|
3.
|
Англійська мова/читання
|
Numbers 13,14 CBp.42/WBp.45/ Крокодилів урок. Звуки [к], [к’], буква К,к
|
|
4.
|
Читання/англійська мова
|
Крокодилів урок.Звуки [к], [к’], буква К,к./
Numbers 13,14 CB p.42/WB p.45
|
|
5.
|
Фізкультура
|
БЖ. Передаванням'яча у колоні, над головою.
|
|
Вівторок 19 січня
|
1.
|
Англійська мова/читання
|
Розпізнавати та писати Qq, RrCBp,46/WBp.46/
Українськікозаки.ЗакріпленнязвуковихзначеньбуквиК,к, читання з нею .
|
|
2.
|
Читання/англійська мова
|
Українськікозаки.ЗакріпленнязвуковихзначеньбуквиК,к, читання з нею/ Розпізнавати та писати Qq, RrCBp,46/WBp.46.
|
|
3.
|
Математика
|
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.
|
|
4.
|
Письмо
|
Письмо великоїбуквиК, складів і слівіз нею. Списуванняприслів’я з друкованого шрифту.
|
|
5.
|
Дизайн і технології
|
Робота з пластиліном «Смачна груша»
|
|
Середа 20 січня
|
1.
|
Я досліджую світ
|
Які пам’ятки культури прикрашають Україну?
|
|
2.
|
Математика
|
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.
|
|
3.
|
Фізкультура
|
БЖ. Передавання у колі, в колонім'яча.
|
|
4.
|
Образотворче мистецтво
|
|
|
5.
|
Письмо
|
Письмо малоїбуквиг, відпрацюванняпоєднань з іншими буквами. Складання і записслівізподанихлітер. Опрацюваннясловниковихслівгумка,загадка. Списуванняречення.
|
|
Четвер 21 січня
|
1.
|
Англійська мова/читання
|
Story time “they are tigers” CB p.47/ WB p.47/
Весна-красна. Звуки [г], [г’], буква Г,г.
|
|
2.
|
Читання/англійська мова
|
Весна-красна.Звуки [г], [г’], букваГ,г/ Story time “they are tigers” CB p.47/ WB p.47.
|
|
3.
|
Письмо
|
Письмо великоїбуквиГ, складів і слівіз нею. Повторення правила написання з великоїлітериімен людей і назви гори. Опрацюваннясловникового слова подруги.
|
|
4.
|
Фізкультура
|
БЖ. Передавання у колі, в колоні м'яча.
|
|
П’ятниця 22 січня
|
1.
|
Я досліджую світ
|
Ким славетна Україна?
|
|
2.
|
Математика
|
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.
|
|
3.
|
Читання
|
Гроза погримувала грізно. ЗакріпленнязвуковихзначеньбуквиГ,г, читання з нею.
|
|
4.
|
Музичне мистецтво
|
|
|