Фінансова звітність, 1-й квартал

Кількість вільних місць до класів

Кількість місць у класах3

Фінансова звітність, 3-й квартал

Фінансова звітність, 4-й квартал

Вибір підручників для 1-х, 5-х та 10-х класів

ilovepdf com

ilovepdf com-1

ilovepdf com-2

ilovepdf com-3

0001-min

0002-min

0003-min

0004-min

0005-min

imgonline-1

imgonline-2

imgonline-3

Фінансова звітність, 2-й квартал

Графік роботи медичної сестри

0001

Дистанційне навчання

Завдання для самостійного опрацювання учням на період призупинення занять (02.03.2018-03.03.2018)

Клас

Предмет

Завдання

2-А

Українська мова

зошит урок №12

Читання

зошит урок №13,14

Людина і світ

зошит урок №7.8

2-Б

Читання

зошит урок№2

Математика

повторити правила. Таблиця множення на 6,7,8

Українська мова

зошит урок №5

2-В

Математика

повторити таблицю множення і ділення на 3

Читання

с.115-116 переказ

Природознавство

С.97-99 відповідати на питання

2-Г

Математика

повторити таблицю множення і ділення на 3, с114-115

Читання

с.115-119 переказ

Українська мова

с 113-115 вправа 303

3-А

Людина і світ

урок №2

Українська мова

урок №12

Читання

урок №1

3-Б

Математика

зошит урок №1.2

Читання

зошит урок №2.3

Людина і світ

урок №2.3

3-В

Математика

с.115 №728, 733, 734.

с.116 вивчити правила.

Розвиток мовлення

робочий зошит с.23-25

Природознавство

с.118-122

3-Г

Математика

с.123-124 №789-798

Українська мова

с.132-133 вправи 317-321

Літературне читання

с. 152-158

4-А

Людина і світ

повторити тему «Океани і материки»

Читання

зошит ДПА варіант 3.4

4-Б

Математика

урок 2

Українська мова

урок 1,2

Людина і світ

урок 1

4-В

Читання

зошит ДПА Варіант 6-7

Математика

математичний тренажер №17,18

5-А

 

Уроки 11-12 опрацювати

5-Б

Українська література

Вивчити напам’ять вірш Т.Г.Шевченка «Садок вишневий коло хати…».

Зарубіжна література

Прочитати «Аліса в країні чудес» Л.Керролл. (7 розділів)

Природознавство

§ 35,36

5-В

Українська література

Вивчити напам’ять вірш Т.Г.Шевченка «Садок вишневий коло хати…».

Зарубіжна література

Прочитати «Аліса в країні чудес» Л.Керролл.

Математика

п.33(опрацювати), №875, №894 (1,5).

Англійська мова

2 група

W. B. р.64-65 самостійно опрацювати;

W.B. р.63 – дом.завд.

Англійська мова

1 група

WBp 63, 64,   SBp 68

5-Г

Українська література

Вивчити вірш Т.Г.Шевченка «Садок вишневий коло хати»

Англійська мова

W.стор.63-64; підручник стор.68.

Зарубіжна література

Прочитати Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див» (6 розділів).

Природознавство

Читати пар. 35,36.

Математика

ст. 267-268 № 1-12

6-А

Історія

§§48-49, письмові відповіді на питання в кінці параграфів

Математика

Уроки 12-13

Англійська мова

Повторити лексику за темами «Appearance», «Clothes», «Shopping» (Module 6),

правила вживання, утворення та часові показники The Present Perfect Tense, WB: p.70

Німецька мова

Повторити лексичний матеріал

Французька мова

Повторити лексичний матеріал

Українська мова

Урок № 3, с.15;

сс.4, 9,15 (вивчити)

Музика

Повторити слова пісні «Як тебе не любити, Києве мій».

Інформатика

Підготувати проект «Мультфільм у програмі «Скретч».

6-Б

Математика

с. 315-317 опрацювати п.41; відповідати на питання с.317

Англійська мова

( І група)

SBс. 63-64 – перекласти слова; WBс. 61-62

Українська мова

(ІІ група)

прочитати правила § 37, впр. 420

Зарубіжна література

прочитати с. 202-204, усно відповідати на питання с. 205

6-В

Англійська мова

підручник (с. 70, 71), W.B. (с. 67-69)

Українська мова

П. 35, 36 впр. 409, 411, 415, 416

Математика

п. 41 (працювати, вивчити правила)

6-Г

Фізкультура

вправи

Історія

§48-49

Біологія

§42-43 читати, відповідати на запитання після параграфів

Українська література

Стор.142-155 читати, переказувати;

Стор. 154 – конспект статті;

Стор.154-155 усно відповідати на запитання

7-А

Біологія

урок 2-3 ,6(2) частина 

7-Б

Українська мова

§34, стор.190-195

Музика

 

Геометрія

№220, №200

Англійська мова

Across Ukraine 3 p.20-words, p.21

Трудове навчання

Виготовити ключницю

7-В

Фізика

§22, стор.153 Впр.22 №1-3

Англійська мова

W.B. p.57, S.B. p.59, Unit 5 - test

Українська мова

§33, §34, стор.190 - вивчити

Трудове навчання

Виготовити ключницю

8-А

Біологія

п.37-39 читати ,відповідати на запитання після параграфів (усно) ,друкований зошит стор. 74-75 заповнити 

8-Б

Біологія

п.37-39 читати ,відповідати на запитання після параграфів (усно) ,друкований зошит стор. 74-75 заповнити 

Хімія

§32 вивчити назви

Українська література

Вивчити цитати до образів Савки і діда Платона.

Геометрія

§16 записати і вивчити теореми, формули.

8-В

Укр. мова

п. 34 скласти питання по теоретичному матеріалу, завдання 82 з навчального посібника

Історія України 

п. 26, питання 1-7 письмово

Зарубіжна література

підготуватись до тематичної контрольної роботи за творами Шекспіра, Сервантеса, Петрарки

Біологія

п.37-39 читати, відповідати на запитання після параграфів (усно), друкований зошит стор. 74-75 заповнити 

Геометрія

п. 16 читати, теорему та формули записати, вивчити

9-А

Фізика

параграф 32, вправа 32 (пит.1-3)

Геометрія

повторити формули площі всіх фігур

Право

опрацювати параграфи 17-19

Англійська мова

опрацювати p.50-51 (SB), p.48-49 (SB)

Українська мова

опрацювати диктанти 10-20

9-Б

Зарубіжна література

читати Генріх Ібсен «Ляльковий дім»

Англійська мова

опрацювати p. 50-51 (SB), p.48-49 (WB)

Фізика

опрацювати §32, вправа 32 (1-3)

Українська мова

опрацювати §33, вправа 2(текст 1) письмово, вправа 4

9-В

Англійська мова

Unit 3 вивчити слова, опрацювати p.28-29 (SB)

Зарубіжна література

читати Генріх Ібсен «Ляльковий дім»

Українська мова

опрацювати білет №36, сторінка 119

Правознавство

опрацювати §17, 18, 19

Геометрія

§2 п.6 вивчити правила з класних робіт і формули

10-А

10-Б

Англійська мова

Поленок З. В. – SB ст. 42-43 – опрацювати правило і виконати завдання 1-8.

Петрунько З. М. – WB32-33 – опрацювати, лексика 4 Unit.

Українська мова

Маковецька О. Б. – довідник

О. Авраменка ст. 288 теорія; ст. 289 вправа 1, 2; ст. 289-293 тести.

Хомич Я. Ю. –довідник О. Авраменка ст. 92-96 тести.

Фізика

Мудроха Т. О. – підручник Коршак, Ляшенко, §26-28 опрацювати, ст. 75 письмова відповіді на питання 1-6.

Географія

Дорофій Л. В. – в робочому зошиті дати розгорнуту відповідь на питання «Причини «економічного дива» Японії».

Біологія

Макодзеба К. О. – §30, 31 опрацювати, усно відповісти на питання; підготувати повідомлення про ВІЛ.

Історія України

Пасещенко Г. В. – повторити всі ознаки НЕПу.

Математика

Осіпова Н.М. – індивідуальне завдання на картках

11-А

Біологія

Біогеоценоз та екосистема. Перетворення енергії в біоценозах. Правило екологічної піраміди.

Геометрія

ст. 236-327; 296-297

Хімія

П. 5,6 ст. 55 № 8, 9 ст. 66 № 6, 7

ЗВ

П. 46,47 зробити конспект

11-В

Біологія

Різноманітності екосистем. Правило екологічної піраміди.

Українська мова

О.Авраменко. ч.ІІ, варіант 8.

Математика

п. 21 опрацювати теорію.

Українська література

Вивчити напам’ять уривок із роману Л. Костенко «Маруся Чурай» (монолог І.Іскри).

Англійська мова

опрацювати завдання ЗНО.

До послуг учнів та педагогів колежу пропонуємо:

предметні кабінети з мультимедійним оснащенням та доступом до мережі Інтернет, wi-fi, Інформаційно-бібліотечний центр, Музей В.О.Сухомлинського, Світлиці Д.О.Луценка та В.С.Швеця, Духовно-естетичний центр, Зимовий сад, Центр раннього розвитку дитини «Зернятко», спортивні, тренажерні, хореографічні та гімнастичні зали, театр-студія «Мрія», художня студія «Обрій» тощо.

Структура роботи колежу

Колеж має три ступені навчання та виховання:

І ступінь - 1-4-ті класи (6-10 років)
у тісній взаємодії з батьками, на основі національної культури і духовності, диференціації навчання забезпечує:
  • повноцінний і всебічний загальний розвиток кожної дитини, її фізичне та психічне здоров'я, його корекцію;
  • вміння впевнено читати, писати, вільно володіти української мовою, знання основ арифметики;
  • первинні навички користування книжкою та іншими джерелами інформації; формування загальних уявлень про навколишній світ;
  • засвоєння найважливіших соціальнозначуших ідей, традицій,звичаїв українського народу, норм загальнолюдської моралі та міжособистісного спілкування, основ гігієни;
  • вироблення працелюбства, перших трудових навичок, життєвого досвіду.
ІІ ступінь - 5-9-ті класи (10-15 років)
забезпечує:
  • досконале засвоєння знань з базових дисциплін як основи для здобуття наступних рівнів освіти;
  • мотиваційну готовність переходу після випуску із 9-го класу до трудової діяльності чи набуття кваліфікацій через різні форми професійної підготовки з урахуванням ранньої допрофесійної спеціалізації;
  • формування високих духовних і громадянських якостей та світоглядних позицій.
ІІІ ступінь - 10-11-ті класи (15-17 років)
на основі досягнутого загальноосвітнього рівня знань і практичних умінь та навичок забезпечує:
  • поглиблену спеціалізовану допрофесійну підготовку учнів з обраного профілю;
  • формування цілісних уявлень про природу, людину, суспільство, громадянську позицію особистості;
  • можливість здобуття освіти вищого рівня.

Умови прийому в колеж

0001

0002

Згідно з рішеннями конференцій громадського самоврядування Українського колежу від 26.11.94 року, 18.12.99 р. та від 31.01.2004 р. зарахування до 10-го класу проводиться на конкурсній основі.

Для вступу у 10-ий клас необхідно:

У конкурсному відборі до 10-тих профільних класів Українського колежу ім. В.О.Сухомлинського можуть брати участь випускники 9-х класів колежу, ліцеїв, гімназій, колегіумів, спеціалізованих шкіл незалеж¬но від місця проживання.

До участі в конкурсі допускають усіх випускників 9-х класів колежу, а також учнів з інших навчальних закладів, які мають достатні та високі показники успішності.

Конкурсні випробування здійснюються після проведення державної підсумкової атестації за 9-й клас.

Учні колежу, які постійно дотримуються вимог Статуту колежу, мають високий рівень знань з усіх навчальних предметів і отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою, а також учні, які за результатами річного оцінювання за 9-й клас мають середній бал 9,5, зараховуються поза конкурсом.

До складу комісії входять учителі-предметники з української мови та літератури, математики, історії, іноземних мов. До складу комісії за необхідності залучається практичний психолог.

Для конкурсних випробувань у колежі створюють комісію, склад якої затверджує сво¬їм наказом директор.

Конкурсні випробування для учнів, які вступають до 10-х профільних класів відбуваються з таких предметів: українська мова та література, англійська й історія України для академічного класу; алгебра, геометрія та фізика для фізико-математичного класу; українська мова та література, англійська та французька мови для філологічного класу. Завдання для випробування можливі як усного, так і письмового характеру, у формі співбесіди та тестування.

Завдання для конкурсного приймання розробляють методичні об’єднання вчителів, їх затверджує директор колежу. Для конкурсного випробування видають аркуші паперу із штампом колежу.

Результати конкурсних випробувань оформляють у вигляді протоколу та оголошують учням не пізніше, ніж через 3 дні після закінчення випробування.

Результати розраховуються як середнє арифметичне оцінок, отриманих з усіх предметів конкурсних випробувань, які не повинні бути нижче достатнього рівня.

Учасників міжнародних олімпіад, конкурсів, призерів та учасників III-IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, а також учасників II та III етапів конкурсів-захистів науково-дослідних робіт Малої академії наук поточного року звільняють від конкурсного випробування з відповідного предмета. У такому разі учню зараховують оцінку 12 балів з цього предмету.

Учнів, які не з’явилися на конкурсне випробування без поважних причин, не зараховують до списків 10-х класів.

Учнів, які пройшли конкурс, зараховують до навчального закладу наказом директора на підставі протоколу конкурсної комісії.

Учні, які хворіли під час конкурсу, зобов’язані подати медичну довідку, на підставі якої їм надається право участі в повторних конкурсних випробуваннях.

Учнів, яких зараховано до колежу, але які не приступили до занять без поважних причин протягом 10-ти днів від їх початку, відраховують із навчального закладу.

Якщо учні не згідні з рішенням конкурсної комісії, вони звертаються до голови комісії з апеляцією, яку подають протягом трьох днів після оголошення результатів. Для розгляду апеляцій створюють апеляційну комісію, яка проводить повторне конкурсне приймання.

Із правилами конкурсного приймання учнів 9-х класів колежу, а також їх батьків, знайомлять класні керівники на початку навчального року.

Результати навчальних досягнень учнів за І семестр розглядають під час традиційної співбесіди по визначенню майбутньої професії та профільності у 10-11-х класах за участю адміністрації колежу та дев’ятикласників, яка зазвичай проходить у лютому.

Правила конкурсного приймання обговорені вчителями на засіданні педагогічної ради та прийняті Конференцією громадського самоврядування колежу.

Дочірні категорії