Новини28.03.2024, 13:24 28.03.2024, 13:12 27.03.2024, 12:22 |
Семінар «Інноваційні технології в освіті. Всеукраїнський проект «Інтелект України» : теорія і практика реалізації»
11 лютого 2015 року в Українському колежі ім. В.О.Сухомлинського відбувся науково-практичний семінар «Інноваційні технології в освіті. Всеукраїнський проект «Інтелект України» : теорія і практика реалізації» для директорів загальноосвітніх навчальних закладів Дніпровського та Оболонського районів м. Києва. Мета семінару: ознайомити із системою навчання та виховання здібних і обдарованих дітей та учнівської молоді у всеукраїнському науково-педагогічному проекті «Інтелект України». Хайруліна Василина Миколаївна, директор Українського колежу, член-кореспондент НАПН України, кандидат педагогічних наук презентувала досвід впровадження програми в колежі та рекомендувала навчально-педагогічний проект "Інтелект України" до поширення в загальноосвітніх навчальних закладах. Розпочала семінар Кириленко Світлана Володимирівна, науковий консультант проекту «Інтелект України», кандидат педагогічних наук, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту інноваційних технологій і змісту освіти. Гавриш Ірина Володимирівна, науковий керівник проекту, доктор педагогічних наук, професор Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди висвітлила сутність програми, досвід, та перспективи проекту. Гості семінару відвідали уроки у проектних класах «Інтелект України»:
Вчитель Буденкевич Ю.Л. показала, як діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, як формуються ціннісні компетентності. Учасники науково-педагогічного проекту «Інтелект України» провели майстер-класи, індивідуальні консультації із питань упровадження його в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Вони підкреслили, що мета проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а в набутті нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо. No images found. |