Понеділок 11 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Називати продукти харчування.
Розуміти коротку розповідь на задану тему
|
Вимова нових
слів і виразів
с.58
|
2.
|
Математика
|
Читання й запис багатоцифрових чисел. Округлення натуральних чисел. Ознака подільності на 3. Ламана та її види. Довжина ламаної
|
Частина 5, урок 1
|
3.
|
Мистецтво
|
|
|
4.
|
Інформатика
|
|
|
5.
|
Людина і світ
|
Географічне пізнання Землі в античні часи та раннє середньовіччя
|
Частина 5, урок1
|
|
6.
|
Літературне читання
|
Жуль Верн — класик світової літератури. Роман «Навколо світу за вісімдесят днів» (скорочено)
|
Частина 5, урок 1
|
Вівторок 12 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Математика
|
Округлення натуральних чисел. Ділення багатоцифрових чисел. Многокутник та його види. Периметр многокутника
|
Частина 5, урок 2
|
2.
|
Українська мова
|
РМ. Культура мовлення. Мовно-виражальні засоби. Текст-розповідь
|
|
3.
|
Людина і світ
|
Відкриття й дослідження Америки
|
Частина 5, урок 2
|
4.
|
Навчаємося разом
|
Дав слово ― дотримуй його! Робота над текстами про особливості лісостепу. Вправи на розвиток мислення
|
Частина 5, урок 1
|
5.
|
Хореографія
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
Середа 13 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Висловлюватися про власні уподобання в їжі та запитувати
інших, що їм подобається
|
с-59
|
2.
|
Математика
|
Читання й запис багатоцифрових чисел. Округлення натуральних чисел. Ділення багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
с-12
|
3.
|
Людина і світ
|
Навколосвітні подорожі. Відкриття Австралії
|
с-20
|
4.
|
Українська мова
|
Прикметник. Роль прикметників у мові. Змінювання прикметників
|
с-2, друкований зошит
|
|
Літературне читання
|
Жуль Верн — видатний французький письменник, автор відомих пригодницьких творів. Пригодницький твір. Роман «Навколо світу за вісімдесят днів» (скорочено)
|
Урок 2
|
5.
|
|
|
|
|
|
Четвер 14 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Розповісти про гастрономічні уподобання друзів.
|
С.-60
|
2.
|
Математика
|
Читання й запис багатоцифрових чисел. Ділення багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Многокутник та його види. Периметр многокутника
|
Частина 5, урок 4
|
3.
|
Українська мова
|
Роль прикметників у мові. Змінювання прикметників
|
Друкований зошит , урок 2
|
4.
|
Фізкультура
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця 15 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Навчитися вимовляти буквосполучення ld, lt
|
С.-61
|
2.
|
Єврика
|
Множини. Перетин множин. Розв’язування логічних задач за допомогою кругів Ейлера. Формулювання суперечностей: ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач
|
|
3.
|
Укр. м.
|
Роль прикметників у мові. Змінювання прикметників
|
Друкований зошит,с3
|
4.
|
Фізкультура
|
|
|
5.
|
Літературне читання
|
Жуль Верн. Популярність творів письменника у світі. Роман «Навколо світу за вісімдесят днів» (скорочено)
|
Частина 5, урок3
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
Понеділок 18 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Читати вірш та
виконувати вправи на
перевірку розуміння
прочитаного.
|
С.62
|
2.
|
Математика
|
Сходинками до математичного Олімпу.
Розв’язування завдань підвищеної складності
|
Частина 5, урок 5
|
3.
|
Інформатика
|
|
|
4.
|
Музичне мистецтво
|
|
|
5.
|
Навчаємося разом
|
Хто багато обіцяє, той рідко слова дотримує. «Чарівна» формула виконання обіцянок. Робота над текстами про особливості рослинного й тваринного світу лісостепу. Вправи на розвиток мислення
|
Частина 5,урок2
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
Літератерне читання
|
Жуль Верн і його «Незвичайні подорожі». Роман «Навколо світу за вісімдесят днів» (скорочено). Діагностична робота № 5. Аудіювання
|
Частина 5, урок 5
|
Вівторок 19 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
|
1.
|
Математика
|
Читання й запис багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Трикутник та його види. Периметр трикутника
|
|
2.
|
УПЧ
|
Позакласне читання. Просто роби свою справу. Як досягти успіху
|
с 19-22
|
3.
|
Людина і світ
|
Відкриття й дослідження Антарктиди
|
Урок 4
|
4.
|
Навчаємося разом
|
Діла говорять голосніше за слова. Вправа «Мій вибір». Робота над текстами про лісостеп. Вправи на розвиток мислення
|
Урок 3
|
5.
|
Хореографія
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
Середа 20 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Розуміти на слух
інформацію, пов’язану з темою уроку Запитати про гастрономічні
уподобання і дати
відповідь на питання
|
С.-63
|
2.
|
Математика
|
Читання й запис багатоцифрових чисел. Ознака подільності на 5. Трикутник та його види. Периметр трикутника
|
Урок 6,с31
|
3.
|
Людина і світ
|
Дослідження Світового океану
|
Урок 5
|
4.
|
Укр. м.
|
Роль прикметників у мові. Змінювання прикметників
|
Друкований зошит с5
|
5.
|
Літературне читання
|
Жуль Верн. «Навколо світу за вісімдесят днів» — один з найвідоміших пригодницьких творів. Роман «Навколо світу за вісімдесят днів» (скорочено)
|
Урок 6
|
6.
|
|
|
|
|
Четвер 21 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Розуміти на слух
інформацію, пов’язану з темою уроку Запитати про гастрономічні
уподобання і дати
відповідь на питання
|
|
2.
|
Математика
|
Читання й запис багатоцифрових чисел. Ознака подільності на 5. Трикутник та його види. Периметр трикутника
|
Урок 8
|
3.
|
Українська мова
|
Поняття про ступені порівняння прикметників. Правопис прикметників, утворених від двох основ
|
Друкований зошит,с6
|
4.
|
Фізкультура
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця 22 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання:
|
1.
|
Англійська мова Литвиненко І.В., Стельмах В.А.
|
Називати різні
предмети та об’єкти навколишнього середовища. Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими
|
С.-65
|
2.
|
Літературне читання
|
Жуль Верн — дослідник і мандрівник. Роман «Навколо світу за вісімдесят днів» (скорочено)
|
Урок 7
|
3.
|
Укр. м.
|
Поняття про ступені порівняння прикметників. Правопис прикметників, утворених від двох основ. Узагальнення відомостей про дзвінкі й глухі приголосні
|
Друкований зошит-с7
|
4.
|
Фізкультура
|
|
|
5.
|
Єврика
|
Множини. Перетин множин. Розв’язування логічних задач за допомогою кругів Ейлера. Формулювання суперечностей: ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач
|
|
|
|
|
Навчаємось разом
|