Понеділок
11 січня
|
№
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Для опрацювання
|
1.
|
Математика
|
Усне додавання і віднімання. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач.
|
№1-11
|
2.
|
Інформатика
|
Доповнення текстів зображенням.
|
Частина 2, виконати завдання за зразком.
|
3.
|
Укр.мова
|
Розрізняю іменники – назви істот і неістот. Складання речень.
|
Частина 1. Вправа 1-7, с.78-79
|
4.
|
Читання
|
Рідний край – земний рай. В. Гринько. Рідний край.
|
Частина 2, с.80-81
|
5.
|
Фізкультура
|
Правила поведінки на уроці фізкультури. Рухливі ігри.
|
|
Вівторок 12 січня
|
1.
|
Математика
|
Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною.
|
№ 12-24
|
2.
|
Хореографія
|
|
|
3.
|
Я досліджую світ
|
Чим особливий різноманітний світ рослин?
|
Частина 1, №49, с.74
|
4.
|
Англ.мова
|
Назвати час та щоденні види діяльності
|
WB p/58
|
5.
|
Укр.мова
|
Розрізняю власні та загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями.
|
Частина 1. Вправа 1-7, с.80 - 81
|
6.
|
Образотворче мистецтво
|
Малювання фантастичного будиночка. Олівці.
|
|
Середа 13 січня
|
1.
|
Математика
|
Додавання виду 430+260. Розв`язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач.
|
№ 25-36
|
2.
|
Читання
|
Вірші вихованців Павлиської школи. М. Малолітко. Воїнові, який захищає вітчизну.
|
Частина 2, с.82-83
|
3.
|
Я досліджую світ
|
Чому квіткові – найпоширеніші рослини на Землі?
|
Частина 1, № 50, с. 7
|
4.
|
Дизайн і технології
|
Пофантазуємо та помайструємо. Догляд за одягом.
|
Частина 2, №16, с.84
|
5
|
Фізкультура
|
БЖ. Перешикування з колони по одному в колону по чотири. Рухливі ігри.
|
|
Четвер 14 січня
|
1.
|
Математика
|
Різні способи додавання чисел виду 420+230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач.
|
№ 37-46
|
2.
|
Англ.мова
|
Вести розмову про час. Розповідати про те, що люди роблять в різний час.
|
WBp/59
|
3.
|
Укр.мова
|
Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог.
|
Частина 1. Вправа 1-7, с.81-83
|
4.
|
Я досліджую світ
|
Які рослини називають хвойними?
|
Частина 1, № 51, с.77
|
5.
|
Читання
|
Україна в мініатюрі. О.Кротюк. Наші скарби. Переказування уривка тексту.
|
Частина 2, с.83-84
|
П’ятниця 15 січня
|
1.
|
Англ.мова
|
Запитувати та розповідати про розпорядок дня.
|
WB p/60
|
2.
|
Укр.мова
|
Розвиток зв’язного мовлення. Скласти текст про шоу фонтанів, на основі вправи 5, с.84.
|
Частина 1.
|
3.
|
Математика
|
Віднімання виду 960-420. Розв’язування задач за допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь.
|
№ 47-58
|
4.
|
Читання
|
Шевченко завжди житиме серед нас. Т.Щербаченко (Стус). Український лицар. Навчальне аудіювання.
|
Частина 2, с.85-86
|
5.
|
Музичне мистецтво
|
|
|
Понеділок 18 січня
|
1.
|
Математика
|
Різні способи віднімання чисел виду 970-230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами.
|
№ 59-66
|
2.
|
Інформатика
|
Додавання таблиць до текстового документу.
|
Виконати завдання за зразком.
|
3.
|
Укр.мова
|
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування текст
|
Частина 1. Вправа 1-10, с.83-85
|
4.
|
Читання
|
Земля – це книга, в якій історія твого народу. М. Вінграновський. Сама собою річка ця тече…
|
Частина 2, с.87-88
|
5.
|
фізкультура
|
БЖ. Набивання м’яча правою та лівою руками. Рухливі ігри.
|
|
Вівторок 19 січня
|
1.
|
Математика
|
Додавання виду 450+50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.
|
№ 67-78
|
2.
|
Хореографія
|
|
|
3.
|
Я досліджую світ
|
Які рослини належать до культурних?
|
Частина 1, №52, с. 79
|
4.
|
Англ.мова
|
Читати слова з фоніксами.
|
WB p/61
|
5.
|
Укр.мова
|
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання.
|
Частина 1. Вправа 1-8, с.85-87
|
6.
|
Образотворче мистецтво
|
«Крижаний палац снігової королеви», техніка набризку.
|
|
Середа 20 січня
|
1.
|
Математика
|
Віднімання виду 400-80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.
|
№ 79-89
|
2.
|
Читання
|
Народні умільці. Н. Олійник. Гончарики з Опішного. Загадка-добавлянка.
|
Частина 2, с. 88-90
|
3.
|
Ядосліджую світ
|
На які групи поділяють культурні рослини?
|
Частина 1, №53, с. 80
|
4.
|
Дизайн і технології
|
Пофантазуємо та помайструємо. Догляд за одягом.
|
Частина 2, №17, с. 84
|
5.
|
Фізкультура
|
БЖ. Набивання м’яча правою та лівою руками. Рухливі ігри.
|
|
Четвер 21 січня
|
1.
|
Математика
|
Додавання виду 260+370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою.
|
№ 90-101
|
2.
|
Англ.мова
|
Читати про свій день та про робочий день мами.
|
WB p/62
|
3.
|
Укр.мова
|
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників.
|
Частина 1. Вправа 1-9, с.88-89
|
4.
|
Я досліджую світ
|
Як розмножуються рослини?
|
Частина 1, №54, с.81
|
5.
|
Читання
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом. «Як не любить свій край»
|
Частина 2, с.91
|
П’ятниця 22 січня
|
1.
|
Англ.мова
|
Розповідати про свій робочий день.
|
WB p/63
|
2.
|
Укр.мова
|
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень.
|
Частина 1. Вправа 1-9, с.91-90
|
3.
|
Математика
|
Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.
|
№ 102-110
|
4.
|
Читання
|
Робота з дитячою книжкою. Обговорення прочитаних книг Джоан Роулінг «Гаррі Поттер»
|
|
5.
|
Музичне мистецтво
|
|
|